Atlassian

Jira Service Desk

Wat is Jira Service Desk

Jira Service Desk is dé tool voor het beter afhandelen van uw klantvragen en klachten. Zowel voor interne als externe klanten. Of het nu gaat om uw ICT, service & support, after sales of zelfs HRM afdeling, Jira Service Desk is uw oplossing! De tooling stelt uw organisatie in staat om tickets van uw klanten sneller en efficiënter op te lossen. Ook geef deze oplossing uw klanten een beter inzicht in de status van hun klacht of vraag. Tickets kunnen via een klantportaal of via e-mail ingediend worden. Achter de schermen kunt u queues instellen op basis van bijvoorbeeld de organisatie of specifieke SLA metrieken. De inrichtingsmogelijkheden zijn legio. Jira Service Desk is ITIL gecertificeerd. Behalve de out of the box functionaliteiten van Jira Service Desk is er ook nog extra functionaliteit te verkrijgen middels een van de honderden add-ons van de Atlassian marketplace.

Knowledge base

Naast dat Jira Service Desk u helpt bij het beter afhandelen van uw klantvragen en klachten, kan het ook zorgen voor een reductie in het aantal tickets dat binnenkomt. Door Jira Service Desk te koppelen aan een (Confluence) knowledge base vergroot u het zelfoplossend vermogen van uw klanten. De specialisten van TMC ALM hebben hier de nodige ervaring mee. Uiteraard helpen we u hier ook graag verder mee.

TMC

TMC ALM en Jira Service Desk

TMC ALM heeft vele bedrijven geholpen met het starten of verbeteren van hun Jira Service Desk oplossing. Kijk op onze Atlassian dienstenpagina om te zien wat we voor u kunnen betekenen.
We verzorgen ook trainingen voor Jira Service Desk en kunnen u ondersteunen bij het aanschaffen en beheren van uw licenties.

Jira Service Desk

Vragen voor uw volgende project?