Eindhoven – TMC Application Lifecycle Management (TMC ALM) behaalde de Platinum status van het Atlassian partnership. Atlassian is de producent van samenwerkingstools zoals Jira, Jira ServiceDesk, Confluence en Bitbucket.
Het behalen van deze hoogst mogelijke partnerstatus is niet alleen een belangrijke erkenning door Atlassian. Het is vooral ook een keurmerk richting de markt dat het expertise- en serviceniveau van TMC ALM aantoont. “Fantastisch nieuws om TMC als Platinum Partner te mogen verwelkomen. Een bevestiging van hun kennis en kunde alsmede een blijk van waardering voor hun jarenlange inzet voor ons ecosysteem”, aldus Jan Kaan, Benelux Channel Manager Atlassian.
TMC ALM is sinds 2012 Atlassian partner. Het team van gecertificeerde Atlassian-professionals bouwde een bewezen track record op bij high-tech bedrijven in de regio Eindhoven. Hun dienstverlening beslaat het gehele Atlassian spectrum van advies tot uitrol, trainingen en support.
Daan van der Stek, manager TMC Atlassian: “Wij zien twee trends. De vraag naar Atlassian producten is breder geworden. Voorheen werkten we voor software teams bij high tech bedrijven die met Atlassian producten werkten. Tegenwoordig krijgen we ook vragen vanuit business teams die meer ‘agile’ willen werken of ondersteunende teams die bijvoorbeeld met Jira Service Desk aan de slag willen. Daarnaast zijn er ook steeds meer bedrijven die een eigen softwareontwikkelafdeling in huis hebben voor de producten of diensten die zij leveren. We willen een proactieve partner voor deze bedrijven zijn en hen helpen nog efficiënter samen te werken. De ontwikkeling van onze mensen is daarom een prioriteit voor ons. Het behalen van het Platinum partnership is de kers op de taart van onze snelle maar ook gedegen groei.”