Optimaal service verlenen was nog nooit zo makkelijk

Jira Service management stelt organisaties in staat om een centraal aanspreekpunt te creëren voor hun klanten en overzicht te creëren over binnenkomende verzoeken.

Zoek jij een volwaardige oplossing om jouw klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn? Dan helpen wij je als Atlassian partner graag met het implementeren of optimaliseren van Jira Service Management. Dé tool voor uiteenlopende type organisaties om zo goed mogelijk service te verlenen aan hun klanten.

training_tmc

De kracht van Jira Service Management

Wat maakt ons bij TMC ALM zo enthousiast over Jira Service management? 

Ons enthousiasme wordt gevoed door de veelzijdigheid van JSM. Door de jaren heen hebben wij een groot aantal Jira Service Management implementaties succesvol afgerond. Dit hebben we gedaan voor bedrijven uit diverse sectors en voor verschillende afdelingen.

Een van de grootste krachten van Jira Service Management is dat je hier allerlei verzoeken op het gebied van IT, HR, Marketing en meer kwijt kunt. Alle teams binnen organisaties die service verlenen kunnen hun eigen portaal aanbieden aan medewerkers, waar verzoeken kunnen worden ingediend.

Jira Service Management is in hoge mate inhoudelijk en technisch aanpasbaar aan de wensen van jouw organisatie. We volgen nauwsluitend de nieuwe features die Atlassian blijft ontwikkelen zodat onze klanten alles uit deze tool kunnen halen. Zo kunnen onze gecertificeerde consultants jouw organisatie bijvoorbeeld ook helpen om custom workflows, automations en SLA’s in te richten. 

Dat maakt JSM tot een complete en schaalbare oplossing voor organisatie die hun interne of externe klanten zo professioneel, snel en efficiënt mogelijk van dienst willen zijn.

IP200923LH2-246

Werkwijze

Wat zijn jouw doelen op het gebied van Service management? Als Atlassian partner denken we graag mee over je vraagstukken en willen we je zo goed mogelijk ondersteunen met onze dienstverlening (LINK).

We gaan graag samen met jou en een of meerdere van onze Atlassian specialisten vrijblijvend het gesprek aan om kennis te maken. Hierdoor kunnen we direct vanuit functioneel en technisch perspectief met jouw organisatie schakelen. Ons doel in onze gesprekken is om gericht mee te denken over de uitdagingen in jouw organisatie en hoe wij vanuit onze expertise jou hierin kunnen ondersteunen.

Na afloop van het gesprek overleggen we een plan van aanpak waarin we onze voorgestelde oplossing uiteenzetten. Hierdoor kunnen we je een goed beeld geven van wat jouw organisatie van ons kan verwachten.

Onze werkwijze kenmerkt zich in dat we op maat oplossingen creëren voor onze klanten waarbij we best practises uit de praktijk combineren met de wensen van onze klanten.

Voor ons staat centraal dat we klanten helpen om optimaal functionerende omgevingen op te zetten waarmee ze zelf uit de voeten kunnen.

Afgelopen jaren hebben wij al talloze organisaties geholpen bij het opzetten van een centraal aanspreekpunt voor hun interne of externe klanten met Jira Service Management.

Hoe kunnen we jou helpen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Jira Service Management? Of wil je deze tool breder uitrollen binnen jouw organisatie? Aarzel dan niet om contact op te nemen via onderstaand formulier.

Jira ondersteuning nodig?